Danish Queen Margrethe

Dronning Margrethe besøgte VOLA showroom i Shanghai under sit statsbesøg i Kina

I forbindelse med Dronningens og Prinsgemalens statsbesøg i Kina besøgte Dronning Margrethe en pop-up shop om dansk design i en af Shanghais få gamle bygninger, Design Republic’s Design Commune, hvor VOLA har sit permanente showroom i Shanghai.

I pop-up shoppen deltager 16 danske designvirksomheder: Bang & Olufsen, Birger Christensen, Dea Kudibal, ECCO, Erfurt, Fritz Hansen, HAY, House of Amber, LEGO, Lindberg, One Collection, Paustian, Schmidt/Hammer/Lassen, Stelton, Edith & Ella og også VOLA.
Udstillingen af dansk design i Shanghai, der hedder Danish Design Days er åben fra d. 25. – 30. april og introducerer dansk design til det kinesiske designinteresserede publikum.
Dronning Margrethe blev vist rundt i VOLA showroomet af Area Sales Manager i Asia Pacific, Carsten Hartmann.
VOLA åbnede sit showroom i Shanghai i november 2012 og beskæftiger nu to kinesiske ansatte, der besøger internationale arkitektfirmaer og  rådgiver dem om VOLA produkter.  Indsatsen har netop resulteret i en større projektordre til Hotel Kempinski i Beijing. Vi vurderer at Dronningen besøg i Kina og især besøget i den smukke bygning, hvor VOLA har sit showroom vil have uvurderlig værdi for VOLA, der jo er så godt som ukendt i Kina. Med Dronningens besøg placeres VOLA fra starten på det rette niveau i kinesernes bevidsthed,  udtaler Birthe Tofting, international salgs- og marketingdirektør hos VOLA.

Pressekontakt: Birthe Tofting, e-mail, tlf 23314181